Начало
›
Често задавани въпроси | Broshura.bg
По-долу ще намерите списък с най-често задаваните въпроси. Ако не можете да намерите това, което търсите, моля свържете се с нас. Ние ценим вашите мнения и предложения.
Broshura.bg е сайт, който събира всички актуални брошури и каталози на големите магазини в страната. Тук ще намерите каталози на супермаркети като Кауфланд, Билла, Lidl. На магазини за бяла и черна техника като Техномаркет и Технополис, на магазини за козметика, мебели и дрехи и какво ли още не. Всички брошури, качени на сайта се обновяват ежедневно, за да бъде информацията на сайта винаги актуална.
За да намерите търсената от вас брошура или каталог, най-бързо и лесно използвайте формата за търсене в горната част на сайта. Освен търсачката може да намерите търсената брошура, като използвате менюто с категории на сайта, което е внимателно подбрано, за да бъде най-кратко и конкретно. След като изберете категорията на вашия магазин, изберете магазина, който търсите и там ще намерите брошурата, която е актуална в момента. Друг начин е да използвате картата на сайта.
Използването на Broshura.bg е напълно безплатно и винаги ще бъде!
За да добавите вашия магазин и брошура, моля посетете страница „Добави магазин“.
За да се свържете с нас, моля посетете страница „Контакти“
Регистрирайки се в Broshura.bg, ние ти предлагаме множество предимства, които на този етап не предоставяме на потребителите без създаден профил. В своя акаунт можеш да извършваш следните действия, които правят потребителското ти изживяване при нас още по-достъпно и приятно:
Стъпка 1:
В горната част на сайта се помества меню „Моят профил“. След като натиснеш на него ще видиш нашата регистрационна форма.
Имаш две опции за избор – да се регистрираш чрез личния си имейл адрес или да го направиш чрез своя Facebook акаунт. Въвеждайки необходимите данни, ние ти даваме насоки каква информация и защо е важно за нас да ни предоставиш, с цел услугата да бъде възможно най-полезна и информативна за теб. След като ги попълниш, трябва просто да натиснеш на бутона за регистрация.
Стъпка 2:
За нас е важно да сме сигурни, че никой не злоупотребява с твоите лични данни. Поради тази причина въведохме допълнително потвърждение от твоя страна и през имейл, за да се уверим, че ти си човекът, заявил създаването на профила. За целта ще ти изпратим съобщение (на посочения от теб адрес), което трябва да потвърдиш в рамките на 24 часа. В случай, че времето за активация изтече, можеш отново да влезеш и да заявиш нова регистрация.
Ако забравиш паролата си, трябва само да избереш опцията „Забравена парола“ на първа стyпка преди влизането в твоя профил. След това ще ти изпратим имейл с инструкции, които ще трябва да последваш, за да преустановиш достъпа си.
Кликайки на линка от имейла си, ще можеш да попълниш новата си парола и отново да влезеш в своя профил.
За да промениш имейла си, е необходимо да направиш следните стъпки:
- Влизаш в акаунта си с данните, които използваш към момента;
- Избираш подменю „Настройки за сигурност“, което ще намериш в ляво в профила си;
- Въвеждаш новия си имейл адрес. От съображение за сигурност ще трябва да въведеш и своята парола;
- Веднага след запазване на новия имейл адрес ще получиш инструкции за потвърждаване на нанесените промени.
Достъпът до твоя профил е ограничен с уникална парола, с която разполагаш единствено ти. Личната информация, която предоставяш на Broshura.bg, е напълно конфиденциална и се съхранява при изключителна сигурност.
Разглеждането на брошури в сайта не налага задължителна регистрация. Можеш да разглеждаш брошури, промоции, ексклузивни предложения и без да имаш регистрация, но въпреки това, създаването на профил при нас ти дава възможността да използваш следните допълнителни функционалности:
Ако прецениш, че искаш данните ти да бъдат забравени от нашата система, можеш да влезеш в настройките на профила си и да избереш опцията за деактивация. Имай предвид, че заедно с личните ти данни се изтрива и информацията, обвързана с използването на нашата Cashback услуга. В рамките на 30 дни данните ти ще бъдат напълно заличени от нашата система.
Как работи?
- Мога ли да се възползвам от промоциите без да имам профил в Broshura.bg?
Не. За да използваш услугата Cashback трябва да имаш профил в Broshura.bg. Само така, ти ще имаш възможност да ни изпратиш снимки на касовите си бележки. След това ще можеш да следиш статуса на бележките си и при одобрение ще получиш парите си обратно в своя виртуален портфейл. Виртуалният портфейл ще бъде свързан с твоята лична банкова сметка, така че да можеш да прехвърлиш парите си по всяко време.
- Каква е валидността на една промоция?
Валидността на всяка кешбек промоция е различна, затова следи внимателно датите, за да не пропуснеш да се възползваш от чудесните намаления.
Как да разбера дали промоцията важи за конкретна локация?
- Много е важно закупеният от теб продукт да отговаря на условията на съответната кешбек акция. За всяка промоция условията са различни, затова ги прочети внимателно и така ще разбереш и в кои магазини важи намалението.
- Колко Cashback продукта мога да закупя?
Понякога може да има ограничение в количеството на закупените cashback продукти. Информация за това можеш да намериш по всяко време в Общите условия на промоцията.
- Промоцията важи ли и за други продукти на съответната марка?
Кешбек промоциите са валидни само за продуктите, за които това е отбелязано в Общите условия на промоцията
- Какво значи Изтекла/изчерпана промоция
Изтекла/изчерпана промоция означава, че валидността на промоцията е изтекла и вече не можеш да се възползваш от нея. Въпреки това, след като промоцията е изтекла имаш възможност в рамките на 7 дни да качиш снимка на касовата бележка, стига продуктът да е закупен в рамките на акцията.
- Мога ли да кача касова бележка, ако промоцията е изтекла?
След като промоцията е изтекла имаш възможност в рамките на 7 дни да качиш снимка на касовата бележка, стига продуктът да е закупен в рамките на акцията. В противен случай, бележката няма да бъде счетена за валидна.
Изплащане на cashback сума
- Как мога да разбера каква е натрупната cashback сума до момента?
За да видиш натрупаната до момента сума във виртуалния си портфейл, е нужно да си влязъл в Broshura.bg профила си. В меню Cashback или в горната дясна част на сайта, ще имаш възможност да виждаш, по всяко време, актуалната сума.
- Как ще ми се изплати cashback сумата?
Натрупаната сума може да ти бъде изплатена, когато тя е на стойност поне 10.00 лева.
За целта ще трябва да въведеш своя IBAN. Влез в профила си, в меню Cashback, натисни бутона „Изплати“, след което въведи необходимата информация. Ще изискваме и повторно въвеждане на паролата на профила ти с цел сигурност на данните ти и предпазване от злоупотреба с превода на сумата.
- Какво е времето за изплащане?
След като ни изпратиш заявката си за изплащане на твоята кешбек сума, ние ще я обработим в рамките на 5 работни дни. След това, тя ще постъпи по сметката ти, в зависимост от срока на обработка на твоята банка.
- Трябва ли да плащам такса за преведената ми сума?
Услугата Кешбек е напълно безплатна при достигане на минимум 10.00 лева във виртуалния протфейл!
- Има ли срок, в който трябва да заявя изплащане на натрупаната сума?
Да. Можеш да заявиш изплащане на натрупаната сума в рамките на 1 година от одобрение на твоята първа промоция. В случай, че не го направиш в този срок, стойността за конкретния продукт се занулява.
- Преведена е грешна сума или преводът се е забавил повече време
В случай на несъответствие на преведената сума, забавяне на превод или друго, което те притеснява, моля изпрати ни имейл на cashback@broshura.bg с твоите имена, имейла, с който си се регистрирал в Broshura.bg и описание на проблема.
- Как да снимам касова бележка?
Препоръчваме ти да снимаш касовата бележка директно с мобилния ти телефон. Лесно е, нали!? Не забравяй, че на снимката ясно трябва да се виждат името на магазина, дата и час на закупуване, общата стойност на бележката и cashback промоцията, с която искаш да участваш.
- Как да снимам по-дълги касови бележки?
Когато касовата ти бележка е прекалено дълга и не можеш да я събереш в една снимка, не се отказвай! Направи няколко последователни снимки, като всяка следваща трябва да включва последния продукт от предишната, за да става ясно, че снимките са от една бележка.
- Защо не е одобрена касовата ми бележка?
Има няколко причини, поради които може да не одобрим касовата ти бележка. Бъди сигурен, че това няма да ти се случи, като се запознаеш с тях:
- Какво е времето за проверка на касовата бележка?
Ние ще проверим касовата ти бележка в рамките на 5 работни дни.
- Къде мога да видя статуса на бележките ми?
За да провериш статуса на бележките си е нужно да си влязъл в профила си. В меню Cashback можеш да следиш дали бележките ти са одобрени или е нужно последващо действие от твоя страна, за да ги одобрим.
- Мога ли да кача една бележка няколко пъти?
Когато не сме одобрили бележката ти, често споменаваме и конкретната причина за това. Тогава ти даваме шанс да я качиш отново, като този път е нужно да се постараеш снимката да отговаря на изискванията, както и на условията на промоцията.
- Мога ли да кача няколко касови бележки едновременно?
Не, не можеш да качиш едновременно повече от една касова бележка. Даваме ти възможност единствено да качиш наведнъж повече снимки на една и съща бележка, в случай, че тя е по-дълга.
- Мога ли да кача няколко бележки за една промоция?
Да. Ако броят на закупените продукти, отговаря на позволения в условията на промоцията, можеш да качиш няколко бележки за една и съща промоция.
- Трябва ли да пазя касовата си бележка?
Да. Касовата бележка може да бъде поискана като средство за доказване достоверността на снимките и закупените продукти. Нужно е да я пазиш до момента на изплащане на сумата за нея.
- Какво се случва след като касовата ми бележка е одобрена?
Можеш да видиш какъв е статусът на касовата ти бележка в своя профил. След като тя е одобрена, сумата за нея се добавя автоматично към общата натрупана cashback сума в твоя Виртуален портфейл. Тук може да разбереш и къде и как да следиш натрупната сума в портфейла си.
- Не мога да кача снимката на касовата си бележка
Ако не можеш да качиш снимката на касовата си бележка и си опитал няколко пъти, моля провери дали интернет връзката ти е стабилна. Ако все още не можеш да я качиш, обърни се към нас за помощ на следния имейл: cashback@broshura.bg , като опишеш подробно проблема си.
- Какви лични данни се пазят от Broshura.bg с цел използване на услугата „Cashback“?
Личните данни, които пазим са твоите имена, имейл и касовите ти бележки. В случай, че си заявил изплащане на cashback сума, пазим за твое улеснение IBAN и имената на сметкодържателя, които си ни предоставил. Тези данни са видими само за теб в профила ти.
Каква друга информация се пази от Broshura.bg?
С цел проверка на достоверността на касовите бележки и предоставяне на по-добра услуга, Broshura.bg събира и следните данни:
- Колко добре защитени са личните ми данни?
- Защо е нужно да имам регистрация в Broshura.bg?
Регистрацията в Broshura.bg ти дава възможност да следиш статуса на касовите бележки, които си ни изпратил и да виждаш натрупаната си cashback сума. Също така, регистрацията предпазва личните данни, които ни предоставяш.
- Каква е разликата, ако се регистрирам с facebook
Когато се регистрираш с facebook, твоят профил няма да бъде защитен с парола, което го прави уязвим за злоупотреба. За това ти препоръчваме да създадеш регулярен профил в Broshura.bg