Този сайт използва "бисквитки", с цел по-доброто обслужване на своите посетители. Научете повече

Често задавани въпроси

 

По-долу ще намерите списък с най-често задаваните въпроси. Ако не можете да намерите това, което търсите, моля свържете се с нас. Ние ценим вашите мнения и предложения.

 

  • Какво е Broshura.bg ?

Broshura.bg е сайт, който събира всички актуални брошури и каталози на големите магазини в страната. Тук ще намерите каталози на супермаркети като Кауфланд, Билла, Lidl. На магазини за бяла и черна техника като Техномаркет и Технополис, на магазини за козметика, мебели и дрехи и какво ли още не. Всички брошури, качени на сайта се обновяват ежедневно, за да бъде информацията на сайта винаги актуална.

 

  • Как да намеря търсената от мен брошура?

За да намерите търсената от вас брошура или каталог, най-бързо и лесно използвайте формата за търсене в горната част на сайта. Освен търсачката може да намерите търсената брошура, като използвате менюто с категории на сайта, което е внимателно подбрано, за да бъде най-кратко и конкретно. След като изберете категорията на вашия магазин, изберете магазина, който търсите и там ще намерите брошурата, която е актуална в момента. Друг начин е да използвате картата на сайта.

 

  • Заплаща ли се използването на Broshura.bg?

Използването на Broshura.bg е напълно безплатно и винаги ще бъде!

 

  • Собственик на магазин съм и искам да публикувам моята брошура в Broshura.bg. Как да направя това?

За да добавите вашия магазин и брошура, моля посетете страница „Добави магазин“.

 

  • Как да се свържа с екипа на Broshura.bg?

За да се свържете с нас, моля посетете страница „Контакти“

 

 

  • Какво предоставя профилът ми в Broshura.bg?

Регистрирайки се в Broshura.bg, ние ти предлагаме множество предимства, които на този етап не предоставяме на потребителите без създаден профил. В своя акаунт можеш да извършваш следните действия, които правят потребителското ти изживяване при нас още по-достъпно и приятно:

  1. Влизаш в акаунта си с данните, които използваш към момента;
  2. Избираш подменю „Настройки за сигурност“, което ще намериш в ляво в профила си;
  3. Въвеждаш новия си имейл адрес. От съображение за сигурност ще трябва да въведеш и своята парола;
  4. Веднага след запазване на новия имейл адрес ще получиш инструкции за потвърждаване на нанесените промени.

 

 

  • Как да се регистрирам?

Стъпка 1:

В горната част на сайта се помества меню „Моят профил“. След като натиснеш на него ще видиш нашата регистрационна форма.

Имаш две опции за избор – да се регистрираш чрез личния си имейл адрес или да го направиш чрез своя Facebook акаунт. Въвеждайки необходимите данни, ние ти даваме насоки каква информация и защо е важно за нас да ни предоставиш, с цел услугата да бъде възможно най-полезна и информативна за теб. След като ги попълниш, трябва просто да натиснеш на бутона за регистрация.

Стъпка 2:
За нас е важно да сме сигурни, че никой не злоупотребява с твоите лични данни. Поради тази причина въведохме допълнително потвърждение от твоя страна и през имейл, за да се уверим, че ти си човекът, заявил създаването на профила. За целта ще ти изпратим съобщение (на посочения от теб адрес), което трябва да потвърдиш в рамките на 24 часа. В случай, че времето за активация изтече, можеш отново да влезеш и да заявиш нова регистрация.

 

 

  • Как да възстановя своята забравена парола?

Ако забравиш паролата си, трябва само да избереш опцията „Забравена парола“ на първа стyпка преди влизането в твоя профил. След това ще ти изпратим имейл с инструкции, които ще трябва да последваш, за да преустановиш достъпа си.

Кликайки на линка от имейла си, ще можеш да попълниш новата си парола и отново да влезеш в своя профил.

 

 

  • Промяна на имейл за вход

За да промениш имейла си, е необходимо да направиш следните стъпки:

- Влизаш в акаунта си с данните, които използваш към момента;

- Избираш подменю „Настройки за сигурност“, което ще намериш в ляво в профила си;

- Въвеждаш новия си имейл адрес. От съображение за сигурност ще трябва да въведеш и своята парола;

- Веднага след запазване на новия имейл адрес ще получиш инструкции за потвърждаване на нанесените промени.

 

 

  • Защитени ли са личните ми данни?

Достъпът до твоя профил е ограничен с уникална парола, с която разполагаш единствено ти. Личната информация, която предоставяш на Broshura.bg, е напълно конфиденциална и се съхранява при изключителна сигурност.

 

 

  • Трябва ли да имам профил, за да използвам Broshura.bg?

Разглеждането на брошури в сайта не налага задължителна регистрация. Можеш да разглеждаш брошури, промоции, ексклузивни предложения и без да имаш регистрация, но въпреки това, създаването на профил при нас ти дава възможността да използваш следните допълнителни функционалности:

 

  1. Cashback услуга;
  2. Избор на любими магазини в профила;
  3. Известия;
  4. Създаване на списък за пазаруване

 

  • Как да деактивирам профила си?

Ако прецениш, че искаш данните ти да бъдат забравени от нашата система, можеш да влезеш в настройките на профила си и да избереш опцията за деактивация. Имай предвид, че заедно с личните ти данни се изтрива и информацията, обвързана с използването на нашата Cashback услуга. В рамките на 30 дни данните ти ще бъдат напълно заличени от нашата система.

 

 

  • Как работи Broshura.bg Cashback?

           Как работи?

  1. Провери кешбек промоциите в сайта на Broshura.bg
  2. След като избереш промоция, провери къде и колко продукта можеш да закупиш. Тази информация можеш да намериш в общите условия на всяка промоция
  3. Избери магазин, в който можеш да закупиш продукта
  4. Купи продукта и запази касовата си бележка
  5. Направи снимка на касовата си бележка (препоръчваме ти да снимаш директно с телефона си)
  6. Качи снимката на бележката в сайта на broshura.bg като избереш съответната промоция. Увери се, че снимката отговаря на всички условия
  7. В рамките на 5 работни дни ще разбереш дали бележката ти е одобрена. Можеш да следиш статуса на бележките си по всяко време в профила си. Тук може да получиш информация за причините за неодобрение.
  8. Събери поне 10.00 лева във виртуалния си портфейл в Broshura.bg и ние ще ти ги изплатим
  9. Наслади се на спестените пари с Broshura.bg Cashback 

 

 

-           Мога ли да се възползвам от промоциите без да имам профил в Broshura.bg?

Не. За да използваш услугата Cashback трябва да имаш профил в Broshura.bg. Само така, ти ще имаш възможност да ни изпратиш снимки на касовите си бележки. След това ще можеш да следиш статуса на бележките си и при одобрение ще получиш парите си обратно в своя виртуален портфейл. Виртуалният портфейл ще бъде свързан с твоята лична банкова сметка, така че да можеш да прехвърлиш парите си по всяко време.

 

 

 

  • Cashback промоции

 

-        Каква е валидността на една промоция?

Валидността на всяка кешбек промоция е различна, затова следи внимателно датите, за да не пропуснеш да се възползваш от чудесните намаления.

 

         Как да разбера дали промоцията важи за конкретна локация?

-        Много е важно закупеният от теб продукт да отговаря на условията на съответната кешбек акция. За всяка промоция условията са различни, затова ги прочети внимателно и така ще разбереш и в кои магазини важи намалението.

 

-        Колко Cashback продукта мога да закупя?

Понякога може да има ограничение в количеството на закупените cashback продукти. Информация за това можеш да намериш по всяко време в Общите условия на промоцията.

 

-        Промоцията важи ли и за други продукти на съответната марка?

Кешбек промоциите са валидни само за продуктите, за които това е отбелязано в Общите условия на промоцията

 

-        Какво значи Изтекла/изчерпана промоция

Изтекла/изчерпана промоция означава, че валидността на промоцията е изтекла и вече не можеш да се възползваш от нея. Въпреки това, след като промоцията е изтекла имаш възможност в рамките на 7 дни да качиш снимка на касовата бележка, стига продуктът да е закупен в рамките на акцията.

 

-        Мога ли да кача касова бележка, ако промоцията е изтекла?

След като промоцията е изтекла имаш възможност в рамките на 7 дни да качиш снимка на касовата бележка, стига продуктът да е закупен в рамките на акцията. В противен случай, бележката няма да бъде счетена за валидна.

Изплащане на cashback сума

 

-        Как мога да разбера каква е натрупната cashback сума до момента?

За да видиш натрупаната до момента сума във виртуалния си портфейл, е нужно да си влязъл в Broshura.bg профила си. В меню Cashback  или в горната дясна част на сайта, ще имаш възможност да виждаш, по всяко време, актуалната сума.

 

-        Как ще ми се изплати cashback сумата?

Натрупаната сума може да ти бъде изплатена, когато тя е на стойност поне 10.00 лева.

За целта ще трябва да въведеш своя IBAN. Влез в профила си, в меню Cashback, натисни бутона „Изплати“, след което въведи необходимата информация. Ще изискваме и повторно въвеждане на паролата на профила ти с цел сигурност на данните ти и предпазване от злоупотреба с превода на сумата.

 

-        Какво е времето за изплащане?

След като ни изпратиш заявката си за изплащане на твоята кешбек сума, ние ще я обработим в  рамките на 5 работни дни. След това, тя ще постъпи по сметката ти, в зависимост от срока на обработка на твоята банка.

 

-        Трябва ли да плащам такса за преведената ми сума?

Услугата Кешбек е напълно безплатна при достигане на минимум 10.00 лева във виртуалния протфейл!

 

-        Има ли срок, в който трябва да заявя изплащане на натрупаната сума?

Да. Можеш да заявиш изплащане на натрупаната сума в рамките на 1 година от одобрение на твоята първа промоция. В случай, че не го направиш в този срок, стойността за конкретния продукт се занулява.

 

-        Преведена е грешна сума или преводът се е забавил повече време

В случай на несъответствие на преведената сума, забавяне на превод или друго, което те притеснява, моля изпрати ни имейл на cashback@broshura.bg с твоите имена, имейла, с който си се регистрирал в Broshura.bg и описание на проблема.

 

 

 

  • Касови бележки

 

-        Как да снимам касова бележка?

Препоръчваме ти да снимаш касовата бележка директно с мобилния ти телефон. Лесно е, нали!? Не забравяй, че на снимката ясно трябва да се виждат името на магазина, дата и час на закупуване, общата стойност на бележката и cashback промоцията, с която искаш да участваш.

 

-        Как да снимам по-дълги касови бележки?

Когато касовата ти бележка е прекалено дълга и не можеш да я събереш в една снимка, не се отказвай! Направи няколко последователни снимки, като всяка следваща трябва да включва последния продукт от предишната, за да става ясно, че снимките са от една бележка. 

 

-        Защо не е одобрена касовата ми бележка?

Има няколко причини, поради които може да не одобрим касовата ти бележка. Бъди сигурен, че това няма да ти се случи, като се запознаеш с тях:

 

  • Касовата ти бележка не е четима
  • Качеството на снимката ти не е достатъчно добро, за да видим необходимата информация
  • Касовата бележка/ снимката не отговаря на изискванията за снимка или на условията в промоцията
  • Броят на закупените продукти от една промоция, е повече от позволения в условията на промоцията
  • В бележката ти липсват продукти в cashback промоция
  • Забелязали сме злоупотреба с условията на Broshura.bg Cashback
  • Снимката, която си ни изпратил, не е на оригинала на касовата ти бележка
  • Не си спазил изискването за идентификация с цел предпазване от закупуване на алкохолни и други продукти, както и изплащане на суми на малолетни лица

 

-        Какво е времето за проверка на касовата бележка?

Ние ще проверим касовата ти бележка в рамките на 5 работни дни.

 

-        Къде мога да видя статуса на бележките ми?

За да провериш статуса на бележките си е нужно да си влязъл в профила си. В меню Cashback можеш да следиш дали бележките ти са одобрени или е нужно последващо действие от твоя страна, за да ги одобрим.

 

-        Мога ли да кача една бележка няколко пъти?

Когато не сме одобрили бележката ти, често споменаваме и конкретната причина за това. Тогава ти даваме шанс да я качиш отново, като този път е нужно да се постараеш снимката да отговаря на изискванията, както и на условията на промоцията.

 

-        Мога ли да кача няколко касови бележки едновременно?

Не, не можеш да качиш едновременно повече от една касова бележка. Даваме ти възможност единствено да качиш наведнъж повече снимки на една и съща бележка, в случай, че тя е по-дълга.

 

-        Мога ли да кача няколко бележки за една промоция?

Да. Ако броят на закупените продукти, отговаря на позволения в условията на промоцията, можеш да качиш няколко бележки за една и съща промоция.

 

-        Трябва ли да пазя касовата си бележка?

Да. Касовата бележка може да бъде поискана като средство за доказване достоверността на снимките и закупените продукти. Нужно е да я пазиш до момента на изплащане на сумата за нея.

 

-        Какво се случва след като касовата ми бележка е одобрена?

Можеш да видиш какъв е статусът на касовата ти бележка в своя профил. След като тя е одобрена, сумата за нея се добавя автоматично към общата натрупана cashback сума в твоя Виртуален портфейл. Тук може да разбереш и къде и как да следиш натрупната сума в портфейла си.

 

-        Не мога да кача снимката на касовата си бележка

Ако не можеш да качиш снимката на касовата си бележка и си опитал няколко пъти, моля провери дали интернет връзката ти е стабилна. Ако все още не можеш да я качиш, обърни се към нас за помощ на следния имейл: cashback@broshura.bg , като опишеш подробно проблема си.

 

 

 

  • Лични данни

 

-        Какви лични данни се пазят от Broshura.bg с цел използване на услугата „Cashback“?

Личните данни, които пазим са твоите имена, имейл и касовите ти бележки. В случай, че си заявил изплащане на cashback сума, пазим за твое улеснение IBAN и имената на сметкодържателя, които си ни предоставил. Тези данни са видими само за теб в профила ти.

Каква друга информация се пази от Broshura.bg?

С цел проверка на достоверността на касовите бележки и предоставяне на по-добра услуга, Broshura.bg събира и следните данни:

  • Име и локация на магазина в бележката
  • Дата и час на покупка
  • Брой закупени продукти и тяхната цена
  • Обща стойност и брой на закупените продукти в касовата бележка
  • Номер на касовата бележка

 

-        Колко добре защитени са личните ми данни?

 

  • Достъп до личните ти данни имат само оторизирани за това хора, които се грижат за проверката и одобрение/ неодобрение на касовите ти бележки, както и за изплащане на cashback сумите.
  • Паролата, която си създал, те защитава и предпазва от злоупотреба с личните данни в твоя профил. При заявка за изплащане на cashback сума, отново с цел защита, ще изиксваме от теб да въведеш още веднъж паролата си.
  • Личните ти данните няма да бъдат предавани на трети лица, освен със статистическа цел, но под криптирана форма.

 

-        Защо е нужно да имам регистрация в Broshura.bg?

 Регистрацията в Broshura.bg ти дава възможност да следиш статуса на касовите бележки, които си ни изпратил и да виждаш натрупаната си cashback сума. Също така, регистрацията предпазва личните данни, които ни предоставяш.

 

-        Каква е разликата, ако се регистрирам с facebook

Когато се регистрираш с facebook, твоят профил няма да бъде защитен с парола, което го прави уязвим за злоупотреба. За това ти препоръчваме да създадеш регулярен профил в Broshura.bg

notification circle blue
Хей! Току-що добавихме новата брошура на (brandName). Разгледай я ТУК!