Тази форма събира твоите имена, имейл, пол и град. Данните ще се използват, за да ти изпращаме регулярно персонализирани имейли с подбрани промоции. Можеш лесно да промениш или изтриеш предоставените от теб данни в настройките на профила ти. Данните ще бъдат използвани единствено и само за целите на предоставянето на качествена и персонализирана услуга. Данните могат да бъдат предоставени само на партньорски платформи, посредством които ние доставяме услугата.
Vivacom съществува на българския пазар от 2009 г., като търговска марка на Българска телекомуникационна компания. През 2005 г. БТК започва изграждането на мобилна мрежа и стратира мобилни услуги с марката Vivatel. С цел по-доброто обслужване и разширяване на предлаганите телекомуникационни услуги, БТК и Vivatel се обединяват в настоящата Vivacom.
Vivacom има повече от 4 мил. активни потребители, а търговските обекти са разположени из цялата страна, като броят им е над 230.
Компанията организира и провежда различни проекти, свързани със социални проблеми, културни и спортни програми, дарителски кампании. Vivacom взема участие и в национални и благотворителни инициативи.
Мотото на компанията „Всичко, което ни свързва” описва стратегията и целта на Vivacom – да предоставят най-модерните комплексни услуги и решения на своите клиенти.
Тази форма събира твоите имена, имейл, пол и град. Данните ще се използват, за да ти изпращаме регулярно персонализирани имейли с подбрани промоции. Можеш лесно да промениш или изтриеш предоставените от теб данни в настройките на профила ти. Данните ще бъдат използвани единствено и само за целите на предоставянето на качествена и персонализирана услуга. Данните могат да бъдат предоставени само на партньорски платформи, посредством които ние доставяме услугата.